18.11.2011, 23:58
|
#21
|
Мастер
Регистрация: 09.05.2010
Адрес: Самара
Сообщений: 1,083
Написано 254 полезных сообщений (для 533 пользователей)
|
Ответ: Оптимальный способ проверить находится ли объект между точками знаете?
Сообщение от .Squid
docs/html/group__px__raycast.html
BBDECL int BBCALL xPhysicsCountHits ()
Returns the number of hits of the last raycast.
BBDECL float BBCALL xPhysicsGetHitDistance (int index=0)
Returns the distance to the hit point from the ray's start.
BBDECL Entity *BBCALL xPhysicsGetHitEntity (int index=0)
Returns a handle of an entity which was hit by the last raycast.
BBDECL float BBCALL xPhysicsGetHitNormalX (int index=0)
Returns the X component of the hit normal of the last raycast.
BBDECL float BBCALL xPhysicsGetHitNormalY (int index=0)
Returns the Y component of the hit normal of the last raycast.
BBDECL float BBCALL xPhysicsGetHitNormalZ (int index=0)
Returns the Z component of the hit normal of the last raycast.
BBDECL float BBCALL xPhysicsGetHitPointX (int index=0)
Returns global X coordinate of the hit point of the last raycast.
BBDECL float BBCALL xPhysicsGetHitPointY (int index=0)
Returns global Y coordinate of the hit point of the last raycast.
BBDECL float BBCALL xPhysicsGetHitPointZ (int index=0)
Returns global Z coordinate of the hit point of the last raycast.
BBDECL void BBCALL xPhysicsRayCast (float fromX, float fromY, float fromZ, float toX, float toY, float toZ, int rcType=0, int rayGroup=0)
Cast a ray trough the scene and gathers the detailed information on what was hit.
|
ой вот я облажался!!! я же реализовывал это в своем враппере
|
(Offline)
|
|